Ouă
Tehnologiile de codificare în industria ouălor au evoluat de-a lungul anilor, dar accentul pe siguranţa alimentară a rămas primordial. Progresele acestor tehnologii au asigurat calitatea îmbunătăţită a imprimării pentru o comunicare mai bună a datelor referitoare la expirare şi trasabilitate şi pentru a asigura conformitatea cu evoluţia reglementărilor guvernamentale cu privire la responsabilitatea producătorilor.
Soluţiile noastre pot contribui la satisfacerea acestor cerinţe de codificare oferind în acelaşi timp o calitate înaltă a codificării care sprijină imaginea mărcii și crește timpul de funcţionare pentru operaţiuni mai eficiente.
Soluții de marcare în funcție de ambalaj
Tehnologii de marcare
Inkjet Caractere Mici – CIJImprimare non-contact pe bază de fluid pentru până la cinci rânduri de text, coduri lineare și coduri de bare 2D sau simboluri grafice pe o varietate de tipuri de ambalaje, inclusiv ambalaje staționare prin sisteme de traversare.
Inkjet Termic – TIJImprimare non-contact pe bază de cerneală care utilizează căldura și tensiunea suprafeței pentru a transfera cerneala pe o suprafață de ambalare. Se utilizează în general pentru a imprima coduri 2D DataMatrix și alte coduri de bare.
Marcare LaserUn fascicul de lumină infraroșie aplicat și condus printr-o serie de oglinzi controlate cu precizie pentru a marca locurile în care căldura fasciculului interacționează cu suprafața de ambalare.
Transfer Termic – TTOUn cap de imprimare controlat digital topește cu precizie cerneala de pe un ribbon direct pe folii flexibile pentru a produce imprimări de mare rezoluție în timp real.
Etichetare – Print & ApplyImprimare și aplicare de etichete de diferite dimensiuni pe multiple tipuri de ambalaje.
Inkjet Caractere Mari – LCMImprimare non-contact pe bază de cerneală pentru multiple tipuri de date (alfanumerice, logo-uri și coduri de bare) cu dimensiuni mari, utilizată în principal pentru ambalaje secundare, precum cutiile.
Ouă
Oportunităţi de marketing
Siguranţa şi autenticitatea ouălor constituie preocupări permanente în toate regiunile lumii. Convingerea consumatorilor să aprecieze ouăle mai mult decât o marfă de larg consum constituie cheia pentru a creşte fidelitatea şi a îmbunătăți cererea. Imprimarea mărcii şi a informaţiilor despre ouă direct pe ou conferă producătorilor oportunitatea de a îmbunătăţi diferenţierea mărcii şi fidelitatea consumatorului printr-un angajament clar, vizibil, în sensul asigurării calității şi a siguranţei.
Cutii
Planificare pentru viitor
Ambalarea ouălor în cartoane suferă schimbări deoarece comercianţii cu amănuntul încearcă să atragă consumatorii spre ouă mai avantajoase. Designul cartonului progresează și el deoarece ambalajul simplu este îmbunătăţit pentru a asigura o protecţie mai bună şi o vizibilitate mai mare a codificării şi pentru a minimiza interacţiunea consumatorului cu ouăle. Soluţiile de codificare proiectate pentru utilizare la o gamă largă de stiluri şi materiale de ambalare oferă producătorului libertatea de a se adapta la schimbările viitoare.
Ambalaje Carton
Îmbunătăţirea eficienţei lanţului de aprovizionare şi realizarea de economii
Imprimarea clară a informațiilor specifice despre lot, serie şi furnizor pe ouă creează un punct de trasabilitate vizibil pentru comerciantul cu amănuntul, comerciantul cu ridicata şi transportator, asigurând astfel identificarea rapidă în cazul retragerii de pe piață. Imprimarea acestor informaţii direct pe cutie simplifică cerinţele privind ambalarea prin standardizare la un tip comun de cutii pentru diferiţi parteneri comerciali.
Broșuri
Broșură Ouă / ENNote de Aplicare
NOU: Îmbunătățirea siguranței produselor alimentare și identității brandului prin imprimarea directă pe coajă de ouă / ENDe ce să imprimăm pe ouă / EN
Alegerea cernelii potrivite pentru ouă / EN
Codificarea cartoanelor de ouă cu jet de cerneală / EN
Codificarea cartoanelor de ouă cu laser / EN
Planificarea imprimării cu jet de cerneală / EN
Implementarea imprimantelor cu jet de cerneală / EN
Jet de cerneală continuu vs. Laser / EN
Îmbunătățirea siguranței alimentare și identității de brand / EN
Creșterea eficienței și eliminarea erorilor de producție / EN
Studii de Caz
Studiu de caz Cocorette / ENStudiu de caz Sichuan Sundaily / EN
Studiu de caz Velasco / EN